לוין אמר ש"יעביר את החקיקה במושב הבא" – ונאלץ להבהיר

איתי גדסי 1 Comment on לוין אמר ש"יעביר את החקיקה במושב הבא" – ונאלץ להבהיר

שר המשפטים לוין אמר במענה לפנייה מאזרח, כי יעביר את הרפורמה במושב הבא. לאחר הביקורת באופוזיציה הוא הבהיר: "כולי תקווה שהחקיקה שתובא תהיה בהסכמה רחבה"

יריב לוין צילום: פלאש 90
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

שר המשפטים, יריב לוין אמר לאזרח שפנה אליו בהודעה אישית, כי יעשה "מאמץ עליון לעשות צדק ולהעביר את החקיקה ברפורמה המשפטית במושב הבא". לוין אמר עוד "נתארגן להפגנות בכל הארץ כדי שייראו מה רוצה רוב הציבור". כך פרסמה דפנה ליאל בערוץ 12.

ראש האופוזיציה יאיר לפיד תקף בתגובה: "למי ששאל למה אני כל כך חשדן. נתניהו צריך להבהיר שההודעה הזאת לא על דעתו, שכן שר המשפטים שלו אומר שהמו״מ בבית הנשיא הוא הונאה".

יו״ר מפלגת ישראל ביתנו, ח״כ אביגדור ליברמן הגיב: הצעות החוק הונחו על שולחן הכנסת. שר המשפטים אומר שיביא את החקיקה במושב הבא. המחאה מתמסמסת. חבריי באופוזיציה, אתם ערים? תרגיל הונאה של נתניהו ושותפיו ותו לא".

מאוחר יותר, לוין הגיב: "עוד ציוץ פייק של יאיר לפיד שמחפש לברוח מהגעה להסכמה. הדברים שאמרתי ברורים לחלוטין – הגיע הזמן שקולנו יישמע גם בהפגנות, ויש להימנע מסחבת ולהשלים את החקיקה במושב הבא. כולי תקווה שהחקיקה שתובא תהיה בהסכמה רחבה, ושההידברות תצליח".



1 תגובות

מיין תגובות
  1. 1

    ,,משאל עם"שאותם אלה שנדבקו לכסא רק בגלל חוק לא חוקי שאומץ בסיוע סיעת בית המשפט ידעו מה חושב עליהם האזרח האומלל. תנו לעם שיביע את רחש ליבו.